Vragen, onvrede, klachten – wat te doen?
Net als u wil Raadthuys GGZ dat zaken duidelijk zijn en dat u tevreden bent.
Is dat niet het geval, laat het ons dan weten.
We willen er graag samen uitkomen!
De snelste weg naar een antwoord of een oplossing is vaak: bespreking van uw vraag of probleem met de betrokken medewerker zelf.
Lukt dat niet of ziet u daar tegen op dan zijn er andere mogelijkheden.
De interne klachtencontactpersoon kan u op weg helpen.
U kunt hiervoor een mail sturen naar klacht@raadthuys.nl
De interne klachtencontactpersoon neemt dan contact met u op. Ze verkent met u uw vraag of probleem; ze kijkt of snel een oplossing of een gesprek met de betrokkene medewerker(s) mogelijk is.
Of ze informeert u over de klachtenregeling waar u gebruik van kunt maken.
Uitleg over de klachtmogelijkheden vindt u in de klachtenfolder (107 kb, opent in nieuw venster).
Er zijn meerdere mogelijkheden. De juiste weg vinden is niet altijd even makkelijk.
Laat u dus voorlichten door de klachtencontactpersoon.